Beoordelingen van Snackbar Rian Klazienaveen

Recente recensies

5.0
roosken
1 juni 2023
Annet
1 juni 2023
Hans
29 mei 2023

Het eten was prima. Alleen de bezorg tijd is ruim overschreden.

Reactie van Snackbar Rian

Het klopt dat we inderdaad een kwartier te laat waren. Op de site staat echter ook vermeld dat de tijd een indicatie is. We doen altijd ons best om op tijd te komen. Echter wil dit niet altijd lukken ivm drukte.

I voor
29 mei 2023
Tineke Schonewille
25 mei 2023

Het eten was heerlijk, en de bezorging prima op tijd

Rolf ten Hoor
25 mei 2023
AS
25 mei 2023

Alles weer super

Rob
24 mei 2023

Top zoals altijd.

Michelle Kikkert
24 mei 2023

De bestelling was klaar en wilden de tas aan mijn vader meegeven maar personeel kwam er zelf achter dat Vlaamse frieten waren vergeten. Deze werden toen nog gemaakt terwijl de snacks en de normale patat al ingepakt in de tas zaten. Deze waren dus vrijwel koud bij thuiskomst. Heel jammer, smaak wel erg goed.

Reactie van Snackbar Rian

Dit is inderdaad niet de bedoeling!. Ik ga het hier even in de groep gooien zodat het niet weer gebeurt. Onze excuses!

Mink
22 mei 2023

2 kroketten zaten niet bij de bestelling, deze werden zonder dat we contact hadden gehad met hun aan huis gebracht!! Top service 👍

Hummel
21 mei 2023

Onze bestelling was niet goed. Ipv een patat speciaal met fric saus had ik een berehap satesaus. Door tijdgebrek heb ik deze heerlijk opgegeten.

Reactie van Snackbar Rian

Onze excuses. Er waren 2 zakjes omgewisseld. We hadden al verwacht dat je terug was gekomen of dat je even gebeld had, dan hadden we de juiste even kunnen brengen. Gelukkig heeft het wel gesmaakt.

Frank
18 mei 2023

De patat was smakeloos en bleek en de satesaus was zo dun als water en zat ook geen smaak aan

Reactie van Snackbar Rian

Als er iets is, kan u beter direct even bellen met de snackbar. Dan hadden we u direct nieuwe kunnen geven.

Tonny
14 mei 2023

top!

AS
12 mei 2023

Zoals altijd super. Smaak , kwaliteit, netjes bezorging.

Herma
8 mei 2023
Rob
8 mei 2023

Prima eten en bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerda Stuiver
3 mei 2023

Was goed

Ellen de Vries
30 april 2023

Was allemaal top

Jeroenhartmann
28 april 2023
Kimm
26 april 2023
h van de Beld
25 april 2023

altijd lekker

Marco
25 april 2023

Altijd top!!!

Herma
23 april 2023
Mariska
23 april 2023

Eerste keer gegeten/besteld bij jullie. Er werd goed gegeten hier en t was zo op, smaakte lekker! Vriendelijke bezorger/papa 😄👍🏻 wij bestellen nog eens weer.

EV
22 april 2023
Hans
16 april 2023

Keurig op tijd en de maaltijd heerlijk van smaak en goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
16 april 2023
Jalving
14 april 2023
Jeroen Hartmann
13 april 2023
roosken
12 april 2023
S. van Ravenzwaaij
11 april 2023
Wilma Hölscher
9 april 2023

Netjes optijd geleverd, en altijd vriendelijk.

AMP
8 april 2023
Marcel
6 april 2023

Zeer tevreden. Broodjes waren prima voor elkaar en klaar op aangegeven moment.

Mink
3 april 2023

Het eten was goed, we wouden om 18.10 bestellen, en eigenlijk laten bezorgen. Nu kwamen we erachter dat het vol was tot 19.00 op het moment van betalen. Nu moest ik het dan wijzigen naar afhalen moest ik helaas wel alles opnieuw doen, en een beetje teleurgesteld dat het toch niet bezorgd kon worden. Misschien een tip om te vooraf te vermelden?

Herma
3 april 2023
Rob
2 april 2023

Weer prima!

Tineke Schonewille
2 april 2023

Het eten was lekker maar de nasi was erg pittig,ik proefde niks van de nasi verder,erg jammer, maar de rest was super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rick Brandsma
2 april 2023

Gewoon super

Mink
1 april 2023

We misten een frikadel bij de bestelling. Proberen te bellen maar geen gehoor. Ga er vanuit dat het bij de volgende bestelling goed komt.

.
1 april 2023

Helaas waren de milkshakes zo dik dat het niet door het rietje kon. En de patat was net aan gaar, erg slap.

Niels
27 maart 2023

Vlot bezorgd(2minuten te vroeg zelfs) Eten meer dan voldoende en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
27 maart 2023

Het was weer goed voor elkaar. De temperatuur van het eten was goed, en de bezorging keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Onbekend
27 maart 2023

Kwaliteit van bestelling goed, communicatie erg slecht. Geen gedag gezegd bij binnenkomst en er wordt niet gevraagd of ik al had besteld of dat ik nog moest bestellen. Nu meerdere keren gehad.

Reactie van Snackbar Rian

Onze excuses. Soms als het druk is, wil het wel eens vergeten worden. Ik gooi het hier direct even in de groep!.

Rob
26 maart 2023

Eten is altijd prima, alleen volgende keer graag weer de broodjes met hamburger in een doosje. Had nu lege broodjes in een bakje en de hamburger, saus etc onderin de zakjes. Waarschijnlijk vergissing met verpakken, kan gebeuren.

Reactie van Snackbar Rian

Helaas waren de bakjes tijdelijk niet leverbaar!. We dachten dan maar in een bakje, maar dit lukt dus niet. Bedankt voor de tip!. Gelukkig hebben we ze weer! Onze excuses!.

Herma
26 maart 2023
Johan Kolker
26 maart 2023
Dennis Blom
26 maart 2023

De shoarma was zwart gebakken. Voor een kapsalon van ruim 10 euro wel een teleurstelling. Bezorging was 10 later dan gepland.

Miranda
21 maart 2023

De patat shoarma die ik ook besteld had was niet oké. De Shoama was zwart verbrand en kon dus de prullenbak in

Reactie van Snackbar Rian

Ik heb u een mail gestuurd. Onze ecxuses

Hans
20 maart 2023

Het eten was prima en goed op temperatuur bij aankomst. Alleen was de bezorging ietsje te laat. Maar dat mag de pret niet drukken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Snackbar Rian

Fijn dat alles verder goed was. Af en toe loopt het wel eens iets anders en zijn we inderdaad soms iets later, maar soms ook iets eerder. Vandaar dat we op de site hebben staan dat tijd een indicatie is. We hopen de volgende keer weer lekker eten bij u te brengen! :)

Karin peters
19 maart 2023

We hadden 3 menu's met aardappelschijfjes besteld maar bij alle 3 zat patat maar toch zijn de aardappelschijfjes in rekening gebracht... Eten was verder prima en bezorging netjes op tijd...

Reactie van Snackbar Rian

Onze excuses! Willen jullie dit de volgende keer bij de opmerkingen zetten? Dan krijgen jullie nog 3 euro terug!. Nogmaals onze excuses!

Bianca
18 maart 2023

Leuke vriendelijke bezorgster. Heerlijk eten zoals altijd

Herma
17 maart 2023
Hans
12 maart 2023

Alles was naar wens, dus het eten maar ook de bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
10 maart 2023
Leidie Kracht
10 maart 2023

Het eten was heerlijk en het was een best portie, de levertijd was precies de tijd die vermeld werd Ik ga vast een x weer bestellen bij Rian

Sandra
9 maart 2023

Het heeft heerlijk gesmaakt.

Jinke
5 maart 2023
Ann
4 maart 2023

Prefect voor elkaar, lekker en op afgesproken tijdstip bezorgd (+ 5 min).

Herma
3 maart 2023
Herman
27 februari 2023

Het eten was heerlijk

Herma
27 februari 2023
Roelie Bruinsma
26 februari 2023

Ik had voor zondag 26 februari een broodje zalm besteld. Het was niet te eten en niet met zorg gemaakt. Het brood was kei hard afgebakken de zalm sloeg wat grauw uit en smaakte echt vies. Ik heb foto gemaakt voor dat het de prullenbak is in gegaan Dit vind ik niet fijn Het was mijn avond eten voor op het werk Dus nu geen eten gehad

Reactie van Snackbar Rian

Ik heb u een mailtje gestuurd! Onze excuses.

Niels
20 februari 2023

Altijd goed, altijd op tijd(stipt de afgesproken tijd)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wittendorp
20 februari 2023

Patat shoarma en Shoarma menu besteld. Kwaliteit van eten was goed, de standaard hoeveelheid knoflooksaus was te weinig, gelukkig bij besteld. Bij het menu zit geen broodje dus je betaalt €3 extra tov patat shoarma voor een niet bijster fantastisch bakje salade.

A. Bos
18 februari 2023
Herma
18 februari 2023
Melissa
17 februari 2023
Vlinder
13 februari 2023

We wilde een keer Vlaamse friet dus afgereisd naar deze snackbar maar helaas was de smaak niet naar verwachting. De snacks waren wel zoals gewoonlijk

Jeroen Hartmann
9 februari 2023
Rob
6 februari 2023

Goed eten en netjes optijd afgeleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manon
5 februari 2023

Altijd top!!!!! Bezorging keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
4 februari 2023
Remmie Peters
4 februari 2023

Patat en frikandel heerlijk. Shoarma speciaal verbrand, weinig smaak

Lammy meijer
3 februari 2023

Was goed en lekker

Rob
29 januari 2023

Prima eten weer en volgens planning klaar.

Herman
29 januari 2023
Anoniem
29 januari 2023

Netjes voor elkaar en op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
29 januari 2023
Ronny
28 januari 2023

Patat was zacht , zou graag krokante patat willen hebben . Misschien volgende keer

Reactie van Snackbar Rian

Misschien is het een idee om de volgende keer te vermelden dat u graag de patat hard gebakken wilt hebben. We bakken de patat op tijd en dan bakken we het iets langer voor u. groetjes Rian

Sasa
27 januari 2023
Wisman
27 januari 2023

Snacks wat minder lang in de frituur. Ik had hele harder donkere randen aan de smulrol en berehap en zwart geblakerde ui En de vorige keer had de halve kip hele harde droge stukken. Bezorging is prima. En aardig personeel.

Reactie van Snackbar Rian

Bedankt voor uw feedback. We gaan er hier op letten. Onze excuses. dit is niet de bedoeling. Groetjes Rian

Gea Meijer
27 januari 2023

we hadden een wielrenners menu bestelt zat geen eieren en kaas op , jammer. wel voor de volledige menu betaald

Reactie van Snackbar Rian

Ze had het aangekeken voor Wiener schnitzel menu. Onze excuses hiervoor. Ik zal het de volgende keer even verrekenen. Nogmaals onze excuses!

Marcel
22 januari 2023
Hans
22 januari 2023

Zowel het eten als de bezorging waren prima in orde en keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
22 januari 2023
Rob
16 januari 2023

Prima eten, snelle nette bediening.

Eveline Van der veen
13 januari 2023
Peters
13 januari 2023
Michelle
13 januari 2023

Heerlijk eten, afgesproken tijd klaar. Top!

Herma
8 januari 2023
Anne De Munck
6 januari 2023

De patat en snacks waren echt niet lekker. Na een paar happen allemaal buikpijn en het aan de kant gezet. Erg jammer want normaal altijd goed en zeer vriendelijk personeel.

Tieck
6 januari 2023

Was weer goed voorelkaar

Hartmann
5 januari 2023

Alles weer keurig voor elkaar

Irma
4 januari 2023
E. Bruinsma
2 januari 2023

Helaas was het al wat afgekoeld en de bestelling was niet compleet.

Reactie van Snackbar Rian

Als er iets niet compleet is, zou je dan de volgende keer willen bellen? Dan kunnen we het direct oplossen. We gaan er de volgende keer extra op letten en onze excuses dat het eten niet was zoals gewend.

Heijnen
2 januari 2023

Online besteld, optijd, goede kwaliteit en voldoende porties

Luuk Vorsteveld
31 december 2022

De vlaamse friet oorlog die besteld was zat geen saus bij terwijl dit wel betaald is. We hadden 2 x raspatat besteld en dit leek wel dat alle kruimels die als laatste uit een zak zijn gekomen allenmaal in die 2 bakjes raspatat zijn gedaan. Bijna geen enkele lange raspatat aanwezig. Zwaar teleurstellend en niet wat we gewend zijn.

Reactie van Snackbar Rian

Ik heb je een mailtje gestuurd. Onze excuses!

Anita de haas
30 december 2022

Het eten was weer top de beste wensen Allemaal

Ans
22 december 2022

Topsnackbar!!!👍👍

Gina Grobbe
19 december 2022

Alles top voor elkaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C vos
18 december 2022
Herma
18 december 2022
Peters
18 december 2022
M. Stalman
18 december 2022

Super service

Janine sanderse
16 december 2022

Eten was niet zoals gevraagd en 1 bakje patat zat heel weinig patat in en 1 drupje sate saus.

Reactie van Snackbar Rian

Goedenmorgen, Dit is inderdaad niet de bedoeling. Er stond een nieuwe bij de patat en ik heb niet alles kunnen zien wat ze geschept heeft. Onze excuses en ik ga het hier even in de groep gooien. Groetjes Rian

Jeroen Hartmann
15 december 2022
Henk Nijmeijer
12 december 2022
Richard Rakel
12 december 2022

Het eten was heerlijk, En precies op tijd .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hd
11 december 2022

Handg zo via de app.

Herma
11 december 2022

Fijn dat jullie weer bezorgen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
11 december 2022

Porti

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peters
10 december 2022
Gea Meijer
10 december 2022

jammer dat het duurder geworden is, maar wel begrijpelijk

Reactie van Snackbar Rian

We hebben inderdaad onze prijzen een tijdje terug al verhoogd. Maar ook voor ons word alles duurder. Wie moet tegenwoordig niet met de prijzen omhoog. Helaas. Fijn dat het verder goed was!

Mariska Regtop
9 december 2022

Altijd lekker!

C
5 december 2022

Zoals altijd weer mooi op tijd bezorgd. En smaakte weer heerlijk

Thijs Bruining
5 december 2022
Rob
5 december 2022

Zoals altijd weer goed eten en snel en netjes thuis bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

roosken
2 december 2022
Alberts
28 november 2022
Hans
27 november 2022

I.v.m. de heropening van de snackbar na een grondige verbouwen hebben we genoten van onze schnitzels. Porties zijn voldoende en heerlijk op temperatuur. Alleen zou er iets meer mayo bij de patat mogen.

J Falke
27 november 2022

geen prima in orde

Herma
27 november 2022

Jammer dat er niet bezorgd werd

Fokke post
27 november 2022
Albert Hartman
27 november 2022

Goed geregeld en keurige nieuw ingerichte snackbar

René
23 november 2022

Zoals altijd super goed !

Yvonne
22 november 2022

De belegde stokbroden waren heerlijk

Denise
22 november 2022

Alles was lekker alleen potje Joppie heeft het niet gered aan huis. Alles was besmeurd met Joppie saus waarschijnlijk de deksel er niet goed op geweest

Reactie van Snackbar Rian

Onze excuses. Als u dit bij de volgende bestelling even in de opmerkingen zet, krijgt u hem dan gratis van ons. Nogmaals onze excuses.

Peters
20 november 2022
Marja
20 november 2022

Heerlijke broodjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
20 november 2022

Jammer dat er geen berehap zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Snackbar Rian

We hebben wel berehappen hoor. Alleen voor de verbouwing waren ze op en heb ze pas later weer open gezet. Mijn excuses! Fijn dat het verder wel goed was!

V.Peters
20 november 2022

Werd netjes op de afgesproken tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
5 november 2022

Heerlijk

Roelie
4 november 2022

Zoals altijd top zowel het eten als de bezorging.

Klein
31 oktober 2022

Prima bereid

Ria Bol
28 oktober 2022

Broodjes waren super lekker. Ik kom zeker terug. Groetjes Ria

Reactie van Snackbar Rian

Fijn om te horen!. Graag tot de volgende keer!

huser
23 oktober 2022
Heufje
23 oktober 2022

Mooi op tijd en wederom lekker

roosken
21 oktober 2022
Herma
16 oktober 2022
Rolf ten hoor
12 oktober 2022

Wederom heerlijk gegeten!! Voor de verandering een chilly chicken en een Hawaï burger besteld.. vielen goed in de smaak!

Herma
9 oktober 2022
Tineke
9 oktober 2022
Anoniem
7 oktober 2022
Een boze niet meer klant
1 oktober 2022

Slecht. Geen goeie sausen erbij. Verkeerde patat. Netjes gebeld maar gewoon worden afgescheept aan de telefoon dat we na de spits maar terug moeten bellen. Echt slecht.

Reactie van Snackbar Rian

Goedenavond, Gezien alle opmerkingen die er extra bij worden gevraagd( raspatat, satésaus, joepie en mayonaise) word inderdaad niet toegevoegd ivm kosten. Bakjes saus kan je zelf bestellen. Onze menu's zijn of met patat of aardappelschijfjes. Jammer dat u zo reageert, aangezien er andere dingen besteld zijn. Als ik alle extra dingen wat in de opmerkingen geplaatst wordt, moet toevoegen, word dit duurder en betaald de klant hier niets voor. We wensen u een fijne avond!

Sjanet Wesseling
30 september 2022

Heerlijk gegeten en prima optijd kon ik het afhalen

Ge
28 september 2022
Herma
24 september 2022
Peters
23 september 2022
Lammy
23 september 2022

Lekker eten en altijd op tijd

roosken
19 september 2022
Botter
19 september 2022
J Falke
17 september 2022
Marian Schepers
16 september 2022

Nog nooit geen klachten gehad maar vandaag meerdere. Boerenberehap was verbrand, kroket helemaal leeg en droog broodje bij de cheeseburger.

Reactie van Snackbar Rian

Goedemorgen, Als je even gebeld had, hadden we het direct even kunnen oplossen en hadden we jullie nieuwe gebracht. Onze excuses.

M Knegt
10 september 2022
H van de Beld
9 september 2022

was erg lekker , snel bezorgd ook

roosken
8 september 2022
Jan feringa
7 september 2022
Bianca
3 september 2022

Lekker eten en precies op tijd.

.
28 augustus 2022
William
27 augustus 2022

Goede kwaliteit en bezorging. De bezorger is als een soort visitekaartje voor het bedrijf. Vriendelijk en netjes.

B
19 augustus 2022

Goed eten en perfect optijd

M Knol
18 augustus 2022

Wij hadden een aantal zakjes met snacks waar saus bij zat maar die stonden rechtop in de grote zak waardoor de zakjes met snacks helemaal onder de saus zat. Bv mijn broodje kroket met mayonaise het broodje zat rondom helemaal onder de mayonaise.

Reactie van Snackbar Rian

Goedemorgen, dit is inderdaad niet de bedoeling. Onze excuses. Ik ga het hier direct even in de groep gooien. Sorry en graag tot ziens!

Erik
16 augustus 2022
Herman de vries
14 augustus 2022

Wil kleine tip geven over jager saus wat u geeft is geen jager saus dat is zigeuner saus . Jager moet bruin romig met champions zijn wat u gaf op snitsel was oranjebruin en smaak meer naar curry zigeuner saus.verder was alles toppie lekker mals goed gebakken en goed warm goed bezorgt alleen saus was geen jager saus vraag anders bij De corner die hebben wel die saus alleen niet zo lekker mals snitsel groetjes herman de vries

Reactie van Snackbar Rian

Goedemorgen, Dit is onze jager saus. Smaak verschillend. U zou ook nog 1 van onze andere schnitzels kunnen proberen. Fijn om te horen dat het verder goed was! Graag tot ziens!

Mink
14 augustus 2022

Frikadel was vergeten bij de bestelling, binnen 5 min stonden ze aan de deur met de frikadel!! Echt topservice!!

roosken
10 augustus 2022
Gea Meijer
28 juli 2022
roosken
27 juli 2022
Herma
24 juli 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lambert de Groot
23 juli 2022

Heeft goed gesmaakt. En precies op tijd.

........
18 juli 2022
roosken
18 juli 2022
Richard
18 juli 2022

De Vlaamse friet was niet goed gebakken. Dit was de vorige keer ook al het geval.

.
17 juli 2022
Mark
17 juli 2022

Goed eten prima service

Jeroen
16 juli 2022

De patat was alweer slap mag van mij wat langer gebakken worden. Voor de rest was alles top Miss een tip voor de milkshake erop zetten welke smaak het is

Posthuma
9 juli 2022

Goed eten , handige app om te bestellen. Top!!!

Peters
3 juli 2022
Anoniem
2 juli 2022
roosken
27 juni 2022
Romy
26 juni 2022
Tineke
26 juni 2022

We zijn zeer 5evreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma
26 juni 2022

Een hele goede temperatuur (heet)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louisa
19 juni 2022
Linnemann
17 juni 2022

Vaste klant , altijd super goede kwaliteit , smaakt heerlijk en service en stiptheid van bezorging is perfect !

Gerda Stuiver
16 juni 2022
Peters
11 juni 2022
eric malipaard
11 juni 2022

het was op tijd klaar vanwege afhaal en het smaakte lekker dus prima geregeld .

Inge
7 juni 2022

Te veel saus in de frikandel speciaal.

Rob
7 juni 2022

Het eten en de bezorging waren weer prima!

Strijker
6 juni 2022
Hermavanderweide@live.nl
6 juni 2022

Heerlijk warm

wierenga
5 juni 2022
AP
3 juni 2022
Falke
3 juni 2022

We zijn altijd zeer tevreden, maar deze keer was de schnitzel verbrand en de patat koud

De jong
2 juni 2022
Jos
31 mei 2022
Annemarie
29 mei 2022

Ze hadden een kroket er gratis bij gedaan omdat ze iets verkeerd hadden gelezen (bestelling was wel compleet). Het heeft lekker gesmaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bakker
29 mei 2022

Aardappelen patat was goed. Kip iets te hard gebakken en het is net of er steeds minder shoarma bij zit. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herma van der Weide
29 mei 2022

Goed bereid en een goede temperatuur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Post
28 mei 2022

Het was weer heerlijk, op tijd klaar. Top!

A de vries
27 mei 2022

Goede service en leuk personeel

Paardekooper
22 mei 2022
F. Scheper
21 mei 2022

Als vanouds !

Post
21 mei 2022

Vriendelijke mensen, Snelle bezorging en goede service

Lambert de Groot
20 mei 2022
A
17 mei 2022
Hoogenberg
15 mei 2022

Ruime aanbod, snel en eenvoudig online bestellen👍🏻 en op de aangegeven tijd gereed 👊🏻

Reactie van Snackbar Rian

Bedankt voor de reactie! Fijn om te lezen!.

Louwes
14 mei 2022
Lippold
13 mei 2022

De xxl speciaal komt als prut aan het doosje waar het is zit past niet in de tas en knikt dubbel overal zit saus

Reactie van Snackbar Rian

Goedenmiddag, Wij hebben helaas geen grotere tassen. Deze zijn er ook niet. Enige optie is om even te vermelden dat je de xxl frikadellen speciaal niet in een papieren draagtasje wilt hebben. Dan zetten wij ze er apart naast. Onze excuses voor deze xxl Frikandel speciaal. En we hopen dat het verder gesmaakt heeft. Groetjes Snackbar Rian

Evers
13 mei 2022

Snelle bezorging en lekker eten.

M
9 mei 2022
S.Geerts
5 mei 2022

Bestelling was prima voor elkaar. Ook optijd klaar. 1 opmerking, er was een meisje erg aan het hoesten. Ze deed dr hand voor de mond maar daarna ook gelijk weer verder met inpakken. Niet heel hygiënisch. Verder geen bzh alles prima voor elkaar!

Reactie van Snackbar Rian

Onze excuses. Ik gooi het even in de groep. Ik denk dat het niet bewust gedaan is, want we proberen hier juist altijd op te letten. Bedankt voor het doorgeven

Jarno van dijk
3 mei 2022
laurens maatman
1 mei 2022

bestelling weer te laat gereed.

A
28 april 2022
Ina
28 april 2022

Kroepia te hard gebakken, satésaus verbrand

Evelien
27 april 2022

Super gemakkelijk bestellen via de app . En het is heerlijk eten.

René
24 april 2022

Altijd goed en altijd op de afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martens
23 april 2022

Super service. De bezorger super blij. Zoë is helemaal blij als hij aan de deur staat!

Malipaard
20 april 2022

Prima snackbar , gevraagd om half 6 levering en dat was op tijd kwa levering . En de bestelling smaakte prima

Harry Grit
2 april 2022

Het zag er net als anders heerlijk uit en het was voortreffelijk lekker

Jeroen
1 april 2022
Deveny
31 maart 2022
Wilma Hölscher
31 maart 2022

Goed eten en mooi optijd gebracht.

Lyanne
29 maart 2022

Helaas hadden we geen saus bij de tosti en sla op het stokbroodje filet terwijl, anders was aangegeven.

N.
27 maart 2022

Site werkte niet 15min aan het bellen geweest geen contact kunnen krijgen telefoon word niet opgenomen. Gelukkig deed naar 15 min de site het wel weer en bestelling kunnen plaatsen. Ik had een burger besteld met spek champion ui en paprika erg jammer dat er maar 1 stuk paprika en champion op zat verder alleen uit en spek. Verder was alles goed naar wens.

Abel-Jan Benjamins
26 maart 2022
Harm Stuiver
26 maart 2022

Top

Snijders
25 maart 2022
Dekker
25 maart 2022

Gevraagd om minder zout n.a.v vorige bestellibg. Nu was het zoutloos.

Ikke
25 maart 2022

Besteld via de site. Eten was mooi op tijd gereed. Grote portie ook. Een aanrader om heen te gaan!

Erik en Remmy dekker
19 maart 2022

Wederom heel veel zout op de vlaamse frieten , meer dan de helft weggegooid, dit is al de 4e keer dat dit gebeurd, okk al eerder hierovrr geklaagd

Reactie van Snackbar Rian

Goedenmiddag, U zou ook bij de opmerkingen kunnen zetten dat er weinig kruiden op moeten, sommige mensen willen extra kruiden. Dit is smaak verschillend. als dit dan erbij staat, kunnen we er rekening mee houden. Onze excuses als het teveel was. Ik heb het in de groep gegooid.

Mart
18 maart 2022

Bezorging strak op tijd, Boerenpatat was top, frikandel speciaal xxl hadden iets meer uitjes op gemogen.

Sanne Wesseling
13 maart 2022

Altijd goed !

Luchjenbroers
13 maart 2022

Erg lekker en zoals altijd perfect op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kimm
13 maart 2022

Heerlijk gegeten schnitzels waren top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd Heuvel
11 maart 2022
M.
10 maart 2022

We hadden een grootbakje satésaus erbij besteld, maar dit bakje satesaus lag onder de zware zak patat. De saté saus was geplet, en door de hitte was het bakje kapot gegaan. Dit is erg jammer. Helaas doen ze dit vaker

Reactie van Snackbar Rian

Onze excuses. Wij gaan hier op letten! Bedankt voor het melden. U heeft nog een mailtje van ons ontvangen.

Martina
9 maart 2022

Top

Renate Pruim
6 maart 2022
Hanna
5 maart 2022

De patat was heel donker van kleur erg vet en droog gehakt bal was zwart waarom verschonen jullie niet vaker het vet patat hoort goud geel te zijn ik betaal liever wat meer dan dit

Reactie van Snackbar Rian

Goedenmiddag Hanna, Dat de patat soms donkerder is, ligt aan het suiker in de aardappel. Vind het vervelend dat u denkt dat wij het vet te weinig verschonen. En dit direct hier moet melden. Ik weet namelijk zelf wanneer we het vet verschonen en er zat namelijk nieuw vet in. Ik wil u graag uitnodigen om hier het vet te bekijken. Dan kunt u zien dat het (bijna) nieuw vet is. Groetjes Rian

.
4 maart 2022
Harm Stuiver
26 februari 2022

Wederom TOP

Bernsen
25 februari 2022

Was weer top

Post
24 februari 2022

Keurig op tijd bezorgd en het was weer heerlijk!

K
24 februari 2022

Eten mooi op tijd bezorgd. Vriendelijke bezorgster

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
24 februari 2022
R B
24 februari 2022

Mooi op tijd en het eten smaakt goed!

Piet
19 februari 2022

Te lang wachten na afgesproken tijd online

Reactie van Snackbar Rian

Onze excuses voor het lange wachten. Gisteravond liep de spits inderdaad niet lekker. Door de storm op vrijdagavond, hadden wij storm in de snackbar op zaterdag!.

Kv
19 februari 2022
E. E. Hoegen
19 februari 2022

Vandaag ontbraken er 2 snacks in onze bestelling, de bami schijf en de kipcorn. Proberen te bellen, maar de lijn was constant bezet.

A de vries
13 februari 2022

Goede kwaliteit ,, vriendelijk personeel

C
13 februari 2022
Anoniem
13 februari 2022

Keurig op tijd klaar en smaakte weer goed

Harm Stuiver
13 februari 2022

Perfect eten Perfect op tijd

Piet
12 februari 2022
Kv
12 februari 2022
Anika
12 februari 2022

Patat en snacks waren lekker. Helaas miste de saus bij de bestelling

J Bults
11 februari 2022

Online bestelling geplaatst, bij uitpakken bestelling bleek er een patatje te missen. Gebeld en werd vrijwel meteen na bezorgd. Top service!!! Complimenten...

Jeroen Hartmann
11 februari 2022

Bijna alles wel goed voor elkaar weer. Wel de 3e keer in 5 weken tijd dat het potje satésaus mist a € 1,20. Paar keer gebeld daarna maar helaas geen gehoor :-(

Lippold
10 februari 2022

Boeren berehap zonder satésaus en niet eens warm

Cees Hof
8 februari 2022

Was super op tijd smaakte goed maar het was niet meer zo heel warm meer.

Engels
7 februari 2022

Snel geleverd en erg lekker

Fokke post
6 februari 2022

Snitsel.was goed warm Patat was louw

Peters
5 februari 2022

Kwam eerder dan verwacht Altijd goed toch Eten was weer heerlijk

Linnemann
30 januari 2022

Zo als gewend , perfecte bezorging , goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ik ingrid
29 januari 2022

Heerlijke stokbroodjes, rijkelijk gevuld, vers en heerlijk van smaak.

K vos
25 januari 2022
Edith
23 januari 2022

Snelle afhandeling, goed eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
20 januari 2022
Linnemann
16 januari 2022

Zoals gewend , super kwaliteit en service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peters
15 januari 2022

Wederom heerlijk eten

K
15 januari 2022
Stefan van Ravenzwaaij
14 januari 2022

Netjes op tijd en van de gewenste topkwaliteit

A
14 januari 2022
Edwin Veenstra
13 januari 2022

Eten was goed, maar was wel op het verkeerde adres bezorgd. Wel op het goede huisnummer maar in de verkeerde straat.

Reactie van Snackbar Rian

Klopt, hier hebben we al contact over gehad. Ze stond inderdaad bij de verkeerde woning, maar is ook vreemd dat de mensen het aangenomen hebben. Nogmaals onze excuses. Gelukkig is het goed gekomen.

Harm Stuiver
8 januari 2022

Perfect op tijd en goed bereid

Wim Kuhl
8 januari 2022

Zoals reeds aangegeven in beoordeel bezorging komen bestellingen regelmatig te laat aan. Soms met een wachttijd van 20 min later. Dit mag geen verschil maken om drukte, omdat je online besteld. Hopelijk dat hier wat verbetering in komt.

Reactie van Snackbar Rian

Goedemorgen Wim, Wij blijven ons best doen om op de juiste tijd aanwezig te Ijn. Echter blijft de gekozen tijd een indicatie. Door omstandigheden willen we wel eens achter lopen, waardoor de bestellingen later zijn dan het gekozen tijdstip. Vandaar dat we al zeggen dat tijd een indicatie is. Dit staat ook vermeld op de website. Onze excuses.

Wim Kuhl
8 januari 2022

Bezorg Bestellingen komen vaak te laat aan, met soms meer dan 20 min te laat.

Luuk Vorsteveld
8 januari 2022

Waarschijnlijk door de ongelovelijke drukte moest ik een kwartier langer dan mij afhaaltijd wachten en was de patat al wat koud.

G. Tameling
7 januari 2022

Patat was niet de kwaliteit die we gewend zijn. We vonden het te hard gebakken.

Bernie peters
7 januari 2022

Zeer goed maar iets later klaar dan bedoeld maar goed bereid kost even tijd .

Gerda Stuiver
6 januari 2022

Te veel currysaus op de cheeseburger

Miriam notthoff
3 januari 2022

Respect voor het team Het was heeeel erg druk maar ze hebben ondanks dat t even duurde wel top gedaan

Reactie van Snackbar Rian

Bedankt voor de reactie. Het was inderdaad ineens heel erg druk. Gelukkig dat alles wel goed was! Groetjes Snackbar Rian

Margreth ten Caat Lambers
31 december 2021
Miranda
28 december 2021
Jolanda Bos
27 december 2021

Gewoon helemaal geweldig!

A de Munnik
22 december 2021

Goed en altijd op tijd👌

Anoniem
19 december 2021

Was weer top!!

Rolf ten Hoor
19 december 2021
Manfred
17 december 2021

Eten erg lauw, en weer veels te laat bezorgd.

Annette
17 december 2021
A
17 december 2021
Wehkamp
12 december 2021

Het eten was exact op tijd geleverd, super service het bezorgen. Onze patat was dit keer helaas wat minder, het was nog heel licht van kleur en net te kort gebakken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ev
12 december 2021

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Habing
11 december 2021

Goed eten en snelle service en fijne bediening/personeel

Kassie
8 december 2021
Kyra heida
8 december 2021

De RASPATAT was helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Myrthe
7 december 2021

Er miste alweer een potje saus. Terwijl ik die wel betaald heb

Karin
6 december 2021

Jammer, kaassouflé was niet goed van binnen (lauw en plakkerig) twister friet zat als 1 dikke klont aan elkaar en de patat speciaal was compleet door elkaar geschud in de zak. Voor zo een dure snackbar was het niet best. De vorige keren was het altijd echt het geld waard…… vandaag niet.

Reactie van Snackbar Rian

Beste Karin, Dit is niet de bedoeling. Onze excuses. Ik heb u een mail gestuurd over de verder afhandeling. Groetjes Rian

Filipa
5 december 2021
Natasja
4 december 2021

Precies de tijd bezorgt die we hadden gekozen. En ook nog eens de bezorgen super vrolijk en vriendelijk! Zie je niet vaak.

Reactie van Snackbar Rian

Altijd fijn om te horen! Bedankt voor uw recensie!

KV
4 december 2021

Patat was niet gaar, heel erg slap ook en erg vettig.

Reactie van Snackbar Rian

Goedemorgen, Ik heb u een mail gestuurd. Groetjes Rian

Anika Mulder
1 december 2021

Bezorging is top! Patat is nog goed warm! We misten alleen een bekertje satésaus. Wel besteld, zat er niet bij in.

Reactie van Snackbar Rian

Goedemorgen! Dit is inderdaad niet de bedoeling. onze excuses. ik heb u een mail gestuurd. Groetjes Rian

Marcel vinke
28 november 2021
Harm Stuiver
28 november 2021

Top Snackbar

Reactie van Snackbar Rian

Fijn om dit te lezen. Bedankt voor uw recensie!

Harm
22 november 2021
Stefan Muter
21 november 2021
Bjorn
20 november 2021

2,50€ Besteld Maar zijn niet de zakken gewend die we normaal kregen.. nu dus te weinig patat

Elga
19 november 2021

Altijd goed!

Peters
18 november 2021

Lekker eten Bezorgd op de afgesproken tijd

Kassie
16 november 2021

Kyra Heida
15 november 2021

Helaas al voor de tweede keer dat de raspatat te lang gebakken was. Zit geen meel meer in alleen maar knapperig en dus erg vet. En erg zout! Verder altijd super en bezorging stipt op tijd 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.